DELLA-GALLÉRIA

Ez a blog azért jött létre, hogy te is tudd: "Minden gyermek művész, a gond csak az, hogyan maradjon művész, felnőtt korában is." Pablo Picasso




2010. február 17., szerda

Kezdetek

Iskolás korban sokan  rajzolnak szépen. Aztán jön a kritikák és a szabályok sora: ezt erősebben árnyald, nincs is lila fa, az embernek kezeket kell rajzolni és nem szárnyakat stb. Hát ez az, a fantáziát a tehetséget igyekszünk minél előbb elfojtani. Felnőtt korban előjön a vágy, emlékszünk rá milyen nagy öröm az alkotás. De most már felnőttek vagyunk, komoly dolgokat szeretnénk rajzolni, de ha leülünk alkotni, sokszor előjönnek a gyermekkorban kapott kritikák.

Elkezdeni

A kezdet nehéz, mi van, ha nem jön be, újabb kudarc. A tanuláshoz, az egyedi kifejezésmód kialakításához viszont elengedhetetlen a rajztechnikák próbálgatása. Eleinte grafit- szén és színesceruza tanulmányokat, rajzokat készítettem. 
Festők műveinek elemzésével, művészeti könyvek tanulmányozásával, környezetemben élő művészekkel történő konzultálással, autodidakta módon képzem magam.
Vászon és ecset

Furcsa az élet, Debrecenben születtem, de a felnőtt életemet Budapesten töltöttem. Látogatóban jártam szülővárosomban 2004 nyarán, ott vettem meg az első festékeket és ecseteket.

Művészetterápia

Életem fordulóponthoz érkezett, a festést terápiaként használtam. Mielőtt elővettem a vásznat, előtte grafit rajzot készítettem. A rajzaim iskolás, tankönyv rajzok, a festményeim az érzelmeimet fejezik ki. Vászonra festeni, különösebb előképzettség, minden segítség nélkül vágtam neki, érzésből. Amikor elkészül egy kép olyan érzés, mint amikor feljövünk a vízalól levegőt venni. A tanulás folyamata jelenleg is tart. A továbblépésemet segítette, hogy számtalan, pozitív visszajelzést kaptam, jó úton járok.

7 megjegyzés:

  1. Klasszak a képek! Erős kezdés. Kiváncsian várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. szia seo-blogger, köszönöm, remélem továbbra is fenn tudom tartani az érdeklődésed :)

    VálaszTörlés
  3. szia della-galleria,az én érdeklődésemet biztosan,csodálatosak a képek,és egy újabb tevékenységed amit követhetek.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Liza, 6 év képei, és történései értek meg arra, hogy most közzé tegyem. Hátha tudok segíteni vele valakinek, és nem mellesleg szeretnék visszaadni abból amit én kaptam:)

    VálaszTörlés
  5. szia Della,most nezem a kepeidet es nagyon meghatottak,egyenesen elethuek,szepek,eredetiek.Szerintem ha ez csak kezdet akkor nagy muvesz leszel aminek szivbol orulnek,varon tovabbi kepeidet,Sok,sok,sok sikert kivanok tiszta szivbol. Anita erdelybol...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszenek a kepeid sok sikert tovabbra is...

    VálaszTörlés
  7. Szia Cirmicica (Anita), valamiért
    nem tudom a bejegyzésedet közzétenni, ide másolom:
    szia Della,most nezem a kepeidet es nagyon meghatottak,egyenesen elethuek,szepek,eredetiek.Szerintem ha ez csak kezdet akkor nagy muvesz leszel aminek szivbol orulnek,varon tovabbi kepeidet,Sok,sok,sok sikert kivanok tiszta szivbol. Anita erdelybol...
    Nagyon köszönöm kedves biztató szavaidat, új lendületet adtál - pár nap múlva újra jelentkezem képekkel az oldalon, kiváncsi vagyok a véleményedre!!!
    Della

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails